top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAdva Advash

זמן חדש - תחזית אנרגטית ינואר - האביב 2021

שנת 2021 התחילה עם הרבה כובד וניקוי מאסיבי של כל מה שמתנקה עכשיו מעצמנו ומהאדמה ..אנחנו בסיום של מעגלים קארמתים ישנים שבעצם כבר הסתיימו ,אבל עכשיו אנחנו מרגישים את האפטר אפקט של כל מה ש2020 הציפה .

בינואר חווינו הרבה עייפות וכובד שנובע גם מהמאמץ להטמיע אנרגיות גבוהות של התעלות שכדוהא מקבל כעת וגם מהרגש התקוע שצף כעת בשעה שאנחנו משחררים קארמה ישנה .

התעוררות אנרגטית של הצ'אקרות הנמוכות ,המיניות אנרגית החיים ואש העוצמה שלנו גרמו לכך שנחווה גם פרצי זעם ,עצבנות ,וחוסר שקט ,בזמן שאנחנו נפתחים מחדש לעוצמה האמיתית שלנו אנו יכולים לשפוט את האנרגיה הזו ,וחשוב להתבונן בה ללא אשמה ,כי היא באה לשטוף אותנו ולהעיר אותנו למהות האמיתית שלנו .


חופש ביטוי - שנת 2021 תעסוק הרבה בביטוי מדויק של האמת שלנו ולכן גם עסקנו בשנים הקודמות בהסרה ומפגש עם כל מה שמנע מאיתנו לחוש ביטחון לבוא כפי שאנחנו ברמה גלובלית ואישית .

נשים מרגישות בטוחות יותר וחופשיות יותר לצעוד קדימה ולהוביל , חקירה של חופש וגבולות חדשים במערכות יחסים זוגיות משפחתיות קהילתיות ובין ארצות .


למה לצפות ?

אנו נמצאים בתהליך של עיכול והפנמה של תדרים חדשים ולכן ,לאורך חודש פברואר נמשיך להרגיש את העצירה הזו שאנו חווים כבר מינואר . בסופו של חודש פברואר ,המסך יפתח ונוכל לראות את הפוטנציאלים החדשים נפתחים .

תחשבו שאתם בתוך תעלת לידה ואין באפשרותכם כרגע לראות מה יש שם בחוץ ..אנו נמצאים בתוך קקון אנרגטי ובקרוב נוכל לפקוח את העיניים למציאות חדשה .

חודש מרץ יהיה זמן נפלא של התחדשות והתלבבות של התחלות חדשות משמחות .

באפריל נחווה שחרור של כל האנרגיה הכבדה של השנה האחרונה ונוכל להרגיש קלילים וחופשיים יותר.

במאי העולם כולו חובר לאנרגיה חדשה שמאפשרת אחרי שנת העצירה הגדולה של כדוה"א לזמנים חדשים

להתעורר וליוזמות מוארות בתדר הולם ונקי .


טיפים לתקופה הקרובה :

כאנשים רגישים ועובדי אור ,כולנו לקחנו חלק בתכנית הגדולה ,לעזור לאמא אדמה להשתחרר מהזוועות שחוותה וזה אומר שרבים מאיתנו מרגישים את כל האנרגיה הזו עוברת דרכנו ..דרך הרגש , פחד אבל צער כאב גועל כעס ,הן אנרגיות שחתמנו לשחרר בזמן הזה ואנו משחררים אותם על ידי זה שאנו חווים אותם . חשוב לא לשפוט ,לא לקחת אישית ולהבין שחלק גדול מזה בכלל לא שלנו .

היו בחמלה עם עצמכם ואל תצפו מעצמכם לפרוץ עכשיו בשיא העוצמה ,זהו לא הזמן לכך אך זה כן הזמן להתכוונן ולדייק את הקול שלכם ואת המתנה שלכם שתוכלו להנגיש בעוד כמה חודשים כשהעולם יהיה מוכן .

טרנספורמציה - היו מוכנים לשינוי ונסו לא להתנגד לו . כל מה שאתם חווים כעת משרת את טובתכם הגבוהה ביותר גם אם זה לא בדיוק תואם את מה שחשבתם שאתם רוצים .

התקופה הזו דוחקת בכם להתבגר ,להתמלא באני העליון שלכם ולהפוך למובילים בעצמכם . יתכן ותחוו עומס נפשי והעדר של התמיכה שהתרגלתם אליה לפני . זה קורה כי אתם עוברים עכשיו חניכה של מאסטריות חדשה ולומדים לפעום עם האש שדולקת בלבכם . כל הזנה שנאחזתם בה בעבר ,תלות באישורים ,במערכות יחסים ,בהשראה וסמכות חיצונית ,במורה גורו מנהיג ..כל אלה ועוד ,יפסיקו את החמצן שלכם כי אתם לומדים עכשיו להתחבר ולהיטען מהעצמי הגבוה שלכם בלבד.

אהובים יקרים ,אנחנו כאן צופים בכם רואים את האור בקצה התעלה ורצף האירועים הגרנדיוזים המשמחים והמרגשים שבדרך בכדוה"א החדש .

היו בטוחים גם אם אינכם רואים זאת עוד ,שאנחנו ואתם בדרך הנכונה ,

באהבה ושמחה עולמית

מסרים מההדרכה הגבוהה דרך


2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page